onsdag 13 april 2016

Änglamakerskan - Camilla Läckberg


Jag valde Änglamakerskan för att jag tyckte att den lät spännande. Jag har också hört att Camilla Läckbergs böcker är bra och att hon är en bra författare så det var lite därför som jag också valde den. Jag ville testa någon ny bok och när jag läste på baksidan av Änglamakerskan så lät den som en bok som jag skulle tycka om, en spännande bok. Jag fastnade också för omslaget, jag tyckte den såg spännande ut. Varför jag tyckte att boken lät spännande var för att den handlar om en familj som försvinner spårlöst från en ö som heter Valö och den ligger utanför Fjällbacka. Vid en lunch sitter alla där förutom ettåriga dottern Ebba, Ebba är alltså försvunnen. Sedan spolar det fram i tiden, vet inte riktigt vad jag kommer tycka om det men jag tror att boken kommer vara bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar